سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پشتیبان گیری و انتقال تصاویر بر روی فلش در DVR

برخی اوقات پیش می آید که مایلید قسمتی از تصویر ذخیره شده بر روی دستگاه ضبط خود را ببینید برای این منظور در این مقاله به نحوه انتقال فایل فیلم دوربین مداربسته و DVR بر روی فلش یا به عبارت دیگر  پشتیبان گیری از تصاویر دوربین ها را خواهیم پرداخ

لازم به ذکر است که تصاویر آموزشی که در این مطلب آمده است مربوط به دستگاه DVR هایک ویژن است. البته اکثر دستگاه های DVR منویی تا حدی مشابه با یکدیگر دارند و با رعایت همین نکات نیز قادرید از فیلم های داخل دستگاه خود بر روی فلش پشتیبان گیری کنید.

مراحل بک آپ گیری

1. در ابتدا تنها لازم است تا فلش مموری خود را از طریق پورت USB که در جلو یا پشت دستگاه قرار دارد به دستگاه dvr وصل کنید.

2. سپس منوی playback یا بازپخش شده رفته و آن قسمتی از تصاویر را که میخواهید در زمان مورد نیاز مشاهده نمایید. در این قسمت باید زمان دقیق و دوربین هایی که به فایل های پشتیبانی آن نیاز دارید را یادداشت کنید.

نحوه پشتیبان گیری و انتقال تصاویر بر روی فلش در DVR هایک ویژن

3. پس از انکه مشخصات فایل خود را مشخص نمودید به منوی Backup یا پشتیبان گیری رفته و زمان و تاریخی که یادداشت کرده بودید را وارد نمایید. سپس دوربین هایی که مایلید از تصویر آنها پشتیبان گیری شود را نیز انتخاب کنید.

4. در قسمت بعدی فهرستی از تصاویر دوربین ها توسط دستگاه برای شما نمایش داده خواهند شد. فیلم های مورد نظر را در لیست انتخاب کنید و کلید Export یا backup را بزنید.

نحوه پشتیبان گیری و انتقال تصاویر بر روی فلش در DVR هایک ویژن

نحوه پشتیبان گیری و انتقال تصاویر بر روی فلش در DVR هایک ویژن

5. در این مرحله منویی باز می شود که محل انتقال فیلم های پشتیبان بر روی فلش را از شما سوال می پرسد. می توانید پوشه دلخواهتان را انتخاب نمایید تا فیلمها بر روی آن انتقال یابند.

6. بسته به حجم اطلاعاتی که انتخاب نموده اید ممکن است انتقال فایل ها بر روی فلش چند دقیقه ای زمان ببرد.

7. معمولا نرم افزار Player فیلم ها نیز در کنار آنها قرار داده خواهد شد. از طریق کامیپوتر خواهید توانست به سادگی تصاویر دوربین ها را ببینید.