سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنایی با دوربین مداربسته های لوک HILOOK

برند HILOOK، شاخه ای از برند معتبر و پیشرو HIKVISION است. این دسته از محصولات بسیار برای بازار رقابتی تجهیزات مداربسته در سطح اولیه ایده آل بوده و از لحاظ قیمت و کیفیت برای کاربران بسیار مفید و مقرون به صرفه هستند. تجهیزات نظارت تصویری HILOOK از دسته محصولات ارزان قیمت شرکت هایک ویژن محسوب می گردند. همانطور که گفته شد ویژگی بارز محصولات برند HILOOK کیفیت بالای آنها، سهولت در استفاده در کنار داشتن قیمت معقول و مناسب با بودجه مشتریان است.

محصولات تحت شبکه HILOOK
دوربین های تحت شبکه HILOOK با قیمتی ارزان می توانند پیشرفته ترین تکنولوژی را در اختیار کاربران بگذارند از جمله می توان به فشرده سازی H.265+ به منظور مصرف بهینه پهنای باند و فضای ذخیره سازی، تصاویری با کیفیت فوق العاده بالا و رزولوشن تصویر تا 4 مگاپیکسل، قابلیت اکسیر نسخه 2.0 برای بهره وری بالاتر نور مادون قرمز و قابلیت WDR برای بالانس روشنایی و رنگ بندی تصویر تحت شرایط نوری نامساعد نام برد.

محصولات آنالوگ HILOOK
دوربین های سری آنالوگ HILOOK، دارای قابلیت فشرده سازی H.264+ به منظور مصرف بهینه پهنای باند و فضای ذخیره سازی هستند و می توانند تصاویری با کیفیت بسیار بالا و رزولوشن تصویر تا 3 مگاپیکسل ارائه دهند. این دوربین ها دارای نسخه 2.0 از قابلیت اکسیر هستند به همین جهت دارای کارایی بالایی در استفاده از نور مادون قرمز در شرایط نوری نامساعد هستند.

شما می توانید تجهیزات و دستگاه های HiLook خود را به راحتی با آخرین نسخه از نرم افزار HiLook iVMS 4200 مدیریت کنید. این نرم افزار با تمامی محصولات برند HiLook سازگار است. این نرم افزار مدیریت تصویری چند منظوره (VMS) دارای ویژگی هایی از قبیل نمایش زنده، ضبط ویدئو، جستجو و پخش از راه دور، پشتیبان گیری فایل ها، ذخیره سازی برنامه ریزی شده، مدیریت زنگ هشدار، و ….می باشد. نرم افزار iVMS 4200 انتخابی مناسب برای مدیریت پروژه های کوچک و متوسط است.

قیمت مناسب
طیف گسترده ای از محصولات حفاظتی و امنیتی برند HiLook مانند دوربین های مدار بسته، NVR و DVR و … در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. محصولات برند HILOOK مطابق با بهترین استانداردهای کیفیت و ایمنی طراحی شده اند. با یک نسبت هزینه به عملکرد باور نکردنی، سری Hilook دارای پیشرفته ترین ویژگی های به نسبت قیمت آن است. Hilook یک رویکرد کاملا جدید برای سیستم نظارت تصویری با کارایی بالا و مقرون به صرفه برای کسب و کارهای کوچک و متوسط است. قیمت مناسب محصولات HiLook باعث می شود تا مشتریان خرید آسانتری داشته و به راحتی موارد ارزان تر اما بی کیفیت را از لیست پیشنهادی خود حذف کنند.

در برد الکترونیکی این محصولات قابلیت های پیشرفته ای وجود دارد:

WDR: (از بین بردن اختلاف سطح نور در نقاط پر نور و کم نور تصویر)
3D DNR: (کاهش نویز دیجیتالی)
چند زبانه بودن نرم افزار: (منوی چند زبانه دستگاه ها برای سهولت بیشتر)
صدای دو طرفه: (قابلیتی که امکان همزمان ضبط صدا و همچنین پخش(صحبت کردن از طریق دوربین) آن را دارد.)
پشتیبانی از کارت های حافظه: (امکان نصب SD کارت)
خروجی و ورودی های آلارم: (برای ایجاد هشدارهای لازم برای امنیت بیشتر)
نور مادون قرمز دید در شب IR: (برای تصویربرداری در شب)
تکنولوژی PIR: (سیستمی برای تشخیص ورود افراد)
و …

دوربین های آنالوگ HiLook، راه حلی مناسبی برای ارتقاء سیستم های نظارت تصویری منسوخ به سیستم های مگاپیکسلی با صرف هزینه اندک هستند. دستگاه های ضبط DVR و NVR قابلیت پشتیبانی از دستگاه های HD-TVI، AHD، CVBS و IP را دارند.

H.265+
کدک H.265+ نه تنها پهنای باند را کاهش می دهد بلکه همچنین نیاز به فضای ذخیره سازی را نیز کاهش می دهد و عملکرد کلی سیستم را تا 83? افزایش می دهد. در مقایسه با H.265، کدک H.265+ می تواند زمان ضبط را دو برابر کند و در مقایسه با H.264، می تواند از چهار برابر تعداد دوربین ها یا بیشتر پشتیبانی کند. با Hi Look زمان و منابع شما صرفه جویی می گردد.

WDR
قابلیت WDR باعث می گردد تا یکنواختی نور در تصویر به هنگام تابش های نوری در سطوح مختلف حفظ گردد. به عنوان مثال، 120 دسی بل WDR، که در دوربین های تحت شبکه HILOOK وجود دارد، رنگ های دقیق و واقعی را به هنگام تابش نور مستقیم آفتاب به لنز به نمایش می گذارد. در این محیط ها، دوربین های معمولی تصاویری تار و پرنور را ارائه می دهند. اما دوربین مداربسته HILOOK تصاویری با رنگ های زنده و با جزئیات دقیق را ارئه می دهند.

EXIR
قابلیت مادون قرمز برای تصویربرداری در شب و محیط تاریک ضروری است. نسخه 2.0 قابلیت EXIR دارای کارایی بالایی برای نظارت در شب است، و کیفیت تصاویر را بهبود می بخشد و وجود آن برای مواقع کم نور یا تاریکی مطلق ضروری است.

بررسی دوربین IPC-B140H های لوک
دوربین IPC-B140H های لوک یک دوربین بولت 4 مگاپیکسلی است که پوشش جلوی آن از جنس فلز و مابقی بدنه و پایه آن پلاستیکی است. داری استاندارد IP67 است که آن را در برابر ضربات فیزیکی و نفوذ آب حفظ می کند. دارای دید در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. نوع لنز آن از نوع ثابت بوده و با فواصل کانونی 2.8، 4 و 6 میلی متر عرضه می گردد. سیستم فشرده سازی در این مدل از دوربین مداربسته های لوک از نوع H.265+/H.265, H.264+/H.264 است. این دوربین ها از نوع POE هستند که لزوم کابل کشی جداگانه برای تامین برق برای آنها را برطرف می کند.

بررسی دوربین IPC-T140H های لوک
دوربین IPC-T140H های لوک یک دوربین دام 4 مگاپیکسلی است که پوشش کاور و پایه آن از جنس فلز و قسمت چشمی آن پلاستیکی است. دارای استاندارد IP67 است که آن را در برابر ضربات فیزیکی و نفوذ آب حفظ می کند. دارای دید در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. نوع لنز آن از نوع ثابت بوده و با فواصل کانونی 2.8، 4 و 6 میلی متر عرضه می گردد. سیستم فشرده سازی در این دوربین از نوع H.265+/H.265, H.264+/H.264 است. این دوربین ها از نوع POE هستند که لزوم کابل کشی جداگانه برای تامین برق برای آنها را برطرف می کند.

بررسی دوربین IPC-D620H-V/Z های لوک
دوربین IPC-D620H-V/Z های لوک یک دوربین دام 2 مگاپیکسلی است. دارای استاندارد IP67 و IK10 است که آن را در برابر ضربات فیزیکی و نفوذ آب حفظ می کند. دارای دید در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. همچنین دارای قابلیت WDR با قدرت 120Db بوده که مناسب برای محیط های با اختلاف سطح نوری بالا است. نوع لنز آن از نوع وریفوکال موتوردار بوده و دامنه فاصله کانونی آن برابر با 2.8-12 میلی متر است. سیستم فشرده سازی در این دوربین از نوع H.265+/H.265, H.264+/H.264 است. این دوربین ها از نوع POE هستند که لزوم کابل کشی جداگانه برای تامین برق برای آنها را برطرف می کند.


بررسی دوربین IPC-D140H های لوک
دوربین IPC-D620H-V/Z های لوک یک دوربین دام 4 مگاپیکسلی است که پوشش بدنه آن از جنس فلز و پایه آن پلاستیکی است. دارای استاندارد IP67 و IK10 است که آن را در برابر ضربات فیزیکی و نفوذ آب حفظ می کند. دارای دید در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. نوع لنز آن از نوع ثابت بوده و با فواصل کانونی 2.8، 4 و 6 میلی متر عرضه می گردد. سیستم فشرده سازی در این دوربین از نوع H.265+/H.265, H.264+/H.264 است. این دوربین ها از نوع POE هستند که لزوم کابل کشی جداگانه برای تامین برق برای آنها را برطرف می کند.


بررسی دوربین IPC-B640-V/Z های لوک
دوربین IPC-B640-V/Z های لوک یک دوربین بولت 2 مگاپیکسلی است. دارای استاندارد IP67 است که آن را در برابر ضربات فیزیکی و نفوذ آب حفظ می کند. دارای دید در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. همچنین دارای قابلیت WDR با قدرت 120Db بوده که مناسب برای محیط های با اختلاف سطح نوری بالا است. نوع لنز آن از نوع وریفوکال موتوردار بوده و دامنه فاصله کانونی آن برابر با 2.8-12 میلی متر است. سیستم فشرده سازی در این دوربین از نوعH.265+/H.265, H.264+/H.264 است. این دوربین ها از نوع POE هستند که لزوم کابل کشی جداگانه برای تامین برق برای آنها را برطرف می کند.


بررسی دوربین IPC-B110 های لوک
دوربین IPC-B110 های لوک یک دوربین بولت 1 مگاپیکسلی است که پوشش جلوی آن از جنس فلز و کاور پشتی و پایه آن پلاستیکی است. دارای دید در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. نوع لنز آن از نوع ثابت بوده و با فواصل کانونی 2.8، 4 و 6 میلی متر عرضه می گردد. سیستم فشرده سازی در این دوربین از نوع H.264+/H.264است. این دوربین ها از نوع POE هستند که لزوم کابل کشی جداگانه برای تامین برق برای آنها را برطرف می کند.


بررسی دوربین IPC-D120 های لوک
دوربین IPC-D120 های لوک یک دوربین بولت 2 مگاپیکسلی است که پوشش کاور آن پلاستیک و پایه فلزی است. دارای استاندارد IP67 و IK10 است که آن را در برابر ضربات فیزیکی و نفوذ آب حفظ می کند. دارای دید در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. نوع لنز آن از نوع ثابت بوده و با فواصل کانونی 2.8، 4 و 6 میلی متر عرضه می گردد. سیستم فشرده سازی در این دوربین از نوع H.264+/H.264 است. این دوربین ها از نوع POE هستند که لزوم کابل کشی جداگانه برای تامین برق برای آنها را برطرف می کند.


بررسی دوربین IPC-T120 های لوک
دوربین IPC-T140H های لوک یک دوربین دام 2 مگاپیکسلی است که پوشش کاور و پایه آن از جنس فلز و قسمت چشمی آن پلاستیکی است. دارای استاندارد IP67 است که آن را در برابر ضربات فیزیکی و نفوذ آب حفظ می کند. دارای دید در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. نوع لنز آن از نوع ثابت بوده و با فواصل کانونی 2.8، 4 و 6 میلی متر عرضه می گردد. سیستم فشرده سازی در این دوربین از نوع H.264+/H.264 است. این دوربین ها از نوع POE هستند که لزوم کابل کشی جداگانه برای تامین برق برای آنها را برطرف می کند.


بررسی دوربین IPC-T620 های لوک
دوربین IPC-T140H های لوک یک دوربین دام 2 مگاپیکسلی است که پوشش کاور و پایه آن از جنس پلاستیک و قسمت چشمی آن فلزی است. دارای استاندارد IP67 است که آن را در برابر ضربات فیزیکی و نفوذ آب حفظ می کند. دارای دید در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. . نوع لنز آن از نوع وریفوکال بوده و دامنه فاصله کانونی آن برابر با 2.8-12 میلی متر است. سیستم فشرده سازی در این دوربین از نوع H.264+/H.264 است. همچنین دارای قابلیت WDR با قدرت 120Db بوده که مناسب برای محیط های با اختلاف سطح نوری بالا است. این دوربین ها از نوع POE هستند که لزوم کابل کشی جداگانه برای تامین برق برای آنها را برطرف می کند.


بررسی دوربین IPC-B220 های لوک
دوربین IPC-B220 های لوک یک دوربین بولت 2 مگاپیکسلی است که پوشش کاور آن پلاستیکی و پایه آن فلزی است. دارای استاندارد IP67 و IK10 است که آن را در برابر ضربات فیزیکی و نفوذ آب حفظ می کند. دارای دید در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. نوع لنز آن از نوع ثابت بوده و با فواصل کانونی 2.8، 4 و 6 میلی متر عرضه می گردد. سیستم فشرده سازی در این دوربین از نوع H.264+/H.264است. این دوربین ها از نوع POE هستند که لزوم کابل کشی جداگانه برای تامین برق برای آنها را برطرف می کند.


بررسی دوربین IPC-B620-V/Z های لوک
دوربین IPC-B620-V/Z های لوک یک دوربین بولت 2 مگاپیکسلی است و بدنه آن تماما فلزی است. دارای استاندارد IP67 است که آن را در برابر ضربات فیزیکی و نفوذ آب حفظ می کند. دارای دید در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. همچنین دارای قابلیت WDR با قدرت 120Db بوده که مناسب برای محیط های با اختلاف سطح نوری بالا است. نوع لنز آن از نوع وریفوکال موتوردار بوده و دامنه فاصله کانونی آن برابر با 2.8-12 میلی متر است. سیستم فشرده سازی در این دوربین از نوع H.264+/H.264 است. این دوربین ها از نوع POE هستند که لزوم کابل کشی جداگانه برای تامین برق برای آنها را برطرف می کند.


بررسی دوربین IPC-B120H های لوک
دوربین IPC-B120H های لوک یک دوربین بولت 2 مگاپیکسلی است که پوشش جلویی آن از جنس فلز و قسمت کاور پشتی و پایه آن پلاستیکی است. دارای استاندارد IP67 است که آن را در برابر ضربات فیزیکی و نفوذ آب حفظ می کند. دارای دید در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. نوع لنز آن از نوع ثابت بوده و با فواصل کانونی 2.8، 4 و 6 میلی متر عرضه می گردد. سیستم فشرده سازی در این دوربین از نوع H.265+/H.265, H.264+/H.264 است. این دوربین ها از نوع POE هستند که لزوم کابل کشی جداگانه برای تامین برق برای آنها را برطرف می کند.

بررسی دوربین IPC-T120H های لوک
دوربین IPC-T120H های لوک یک دوربین دام 2 مگاپیکسلی است که پوشش کاور و پایه آن از جنس فلز و قسمت چشمی آن پلاستیکی است. دارای استاندارد IP67 است که آن را در برابر ضربات فیزیکی و نفوذ آب حفظ می کند. دارای دید در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. نوع لنز آن از نوع ثابت بوده و با فواصل کانونی 2.8، 4 و 6 میلی متر عرضه می گردد. سیستم فشرده سازی در این دوربین از نوع H.265+/H.265, H.264+/H.264 است. این دوربین ها از نوع POE هستند که لزوم کابل کشی جداگانه برای تامین برق برای آنها را برطرف می کند.


بررسی دوربین IPC-D640H-V/Z های لوک
دوربین IPC-T120H های لوک یک دوربین دام 4 مگاپیکسلی است که پوشش کاور و پایه آن از جنس فلز و قسمت چشمی آن پلاستیکی است. دارای استاندارد IP67 است که آن را در برابر ضربات فیزیکی و نفوذ آب حفظ می کند. دارای دید در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. نوع لنز آن از نوع وریفوکال موتوردار بوده و دامنه فاصله کانونی آن برابر با 2.8-12 میلی متر است. سیستم فشرده سازی در این دوربین از نوع H.265+/H.265, H.264+/H.264 است. این دوربین ها از نوع POE هستند که لزوم کابل کشی جداگانه برای تامین برق برای آنها را برطرف می کند.


بررسی دوربین IPC-D120H های لوک
دوربین IPC-D120H های لوک یک دوربین دام 2 مگاپیکسلی است که پوشش کاور آن از جنس فلز و پایه آن پلاستیکی است. دارای استاندارد IP67 و IK10 است که آن را در برابر ضربات فیزیکی و نفوذ آب حفظ می کند. دارای دید در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. نوع لنز آن از نوع ثابت بوده و با فواصل کانونی 2.8، 4 و 6 میلی متر عرضه می گردد. سیستم فشرده سازی در این دوربین از نوع H.265+/H.265, H.264+/H.264 است. این دوربین ها از نوع POE هستند که لزوم کابل کشی جداگانه برای تامین برق برای آنها را برطرف می کند.


بررسی دوربین IPC-B620H-V/Z های لوک
دوربین IPC-B620H-V/Z های لوک یک دوربین بولت 2 مگاپیکسلی است که بدنه آن تماما فلزی است. دارای استاندارد IP67 است که آن را در برابر ضربات فیزیکی و نفوذ آب حفظ می کند. دارای دید در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. نوع لنز آن از نوع وریفوکال موتوردار بوده و دامنه فاصله کانونی آن برابر با 2.8-12 میلی متر است. سیستم فشرده سازی در این دوربین از نوع H.265+/H.265, H.264+/H.264 است. این دوربین ها از نوع POE هستند که لزوم کابل کشی جداگانه برای تامین برق برای آنها را برطرف می کند.


بررسی دوربین IPC-B120 های لوک
دوربین IPC-B120 های لوک یک دوربین دام 2 مگاپیکسلی است که پوشش کاور جلویی آن از جنس فلز و کاور عقبی و پایه آن پلاستیکی است. دارای استاندارد IP67 است که آن را در برابر ضربات فیزیکی و نفوذ آب حفظ می کند. دارای دید در شب مادون قرمز IR با برد 30 متر است. نوع لنز آن از نوع ثابت بوده و با فواصل کانونی 2.8، 4 و 6 میلی متر عرضه می گردد. سیستم فشرده سازی در این دوربین از نوع H.264+/H.26است. این دوربین ها از نوع POE هستند که لزوم کابل کشی جداگانه برای تامین برق برای آنها را برطرف می کند.