سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوربین مداربسته یونی آرک

 

قیمت مناسب، تضمین کیفیت، سهولت در استفاده

Uniarch با ارائه دوربین های کاملا جدید و پیشرفته IP؛ به دلیل قیمت مناسب و تکنولوژی پیشرفته ای که دارد، دریچه ای تازه در بازار سیستم نظارتی باز کرده است. یونی آرک شامل دوربین IP و دستگاه ضبط کننده فیلم (NVR) است که گزینه ای مناسب برای مراکز تجاری کوچک تا متوسط ??مانند فروشگاه ها، ساختمان های مسکونی و ادارات می باشد.

دوربین مداربسته یونی آرک زیرمجموعه برند Uniview ، دومین تولیدکننده بزرگ کشور چین در زمینه سیستم های نظارت تصویری است. دوربین های مداربسته Uniarch در راستای اهداف این شرکت که تبدیل شدن به بزرگترین تولیدکننده دوربین مداربسته است طراحی و ساخته شده است. در یونی آرک سعی شده است بیشتر بر روی کیفیت تمرکز شود تا تنوع محصول. همچنین کیفیت تصویر و زاویه دید بالای این دوربین ها باعث شده خیلی سریع در بازار رونق بگیرند. همچنین سازندگان دوربین های مداربسته تحت شبکه یونی آرک، آن را به گونه ای طراحی کرده اند که به آسانی نصب و مورد استفاده قرار می گیرد. 

دوربین مداربسته IP، با توجه به نوع قابلیت هایی که هر مدل از آنها دارند، ویژگی های منحصر به فردی را برای کاربر ارائه می دهد. امروزه استفاده از  دوربین های تحت شبکه به علت قابلیت های مضاعف و انعطاف بالا در کاربرد و نصب آسان آن و مهمتر از همه پیشرفته تر بودن آنها نسبت به دوربین های مداربسته آنالوگ، کاربران را به سمت این نوع دوربین مدار بسته تشویق می کند.

 

نصب دوربین مداربسته  | دوربین مداربسته هایک ویژن  | دوربین مداربسته هایلوک